اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۳۷۶۷

دیدار رئیس اتاق اصناف از اتحادیه رستوران وچلوکباب تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ , بازدید: ۵۰۲
صبح روز چهارشنبه ۱۸ بهمن اتحادیه رستوران و‌چلوکباب تهران میزبان دکتر رستگار رئیس اتاق اصناف و علیرضا سلمانی دبیر اجرایی اتاق اصناف تهران بود .

صبح روز چهارشنبه ۱۸ بهمن اتحادیه رستوران و‌چلوکباب تهران میزبان دکتر رستگار رئیس اتاق اصناف وعلیرضا سلمانی دبیر اجرایی اتاق اصناف تهران بود .

در این‌ نشست صمیمانه  ، رئیس اتاق اصناف تهران با رئیس و هیئت مدیره اتحادیه رستوران‌ و‌چلوکباب به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. 

دکتر رستگار  ضمن تبریک به منتخبین هیئت مدیره با آرزوی توفیق خدمت به اعضای صنف و رهنمودهای لازم ساعاتی  را  به بررسی چالش ها و‌ رفع موانع کاری در این صنعت پرداختند.

اعضای هیئت مدیره با طرح موضوعاتی چون  چالش های  ارزش افزوده و مالیات، کمبود نیروی کار و‌مواد اولیه ، قرارگیری اتحادیه رستوران ها و چلو کباب در رسته تولیدی،عدم حمایت های دولت از فعالان صنعت خوراک  خواستارحمایت و رسیدگی اتاق صناف تهران به وضعیت شکننده این صنعت گردیدند.

در ادامه حسن فهمیده رئیس اتحادیه ضمن تایید موضوعات مطروحه توسط اعضای هیئت مدیره  با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و‌تقارن آن با عید نوروز را اتفاقی مبارک شمرد و اعلام کرد در سال جاری با توجه به کاهش فروش در رستوران وچلوکبابی ها، ارزش افزوده، افزایش قیمت مواد اولیه و موضوعات مالیاتی این صنعت متحمل هزینه های بالایی گردیده و بدلیل فروش کم نیزدر پایان سال جاری با احتساب هزینه های پرسنلی ،عیدی و پاداش زیان اقتصادی بر اعضا این صنعت دور از انتظار نخواهد بود.

فهمیده افزود: در تلاش هستیم برای کاهش ضرر و زیان در این صنعت در ایام نوروز برای مسافرین نوروزی برای اخذ مجوز فعالیت در ماه مبارک با حفظ کامل  شئون ماه رمضان با همکاری نهادها و سازمان های ذیصلاح اقدام نماییم.

حسن فهمیده اضافه کرد، با بازرسی های پیوسته در تلاش هستیم واحد های صنفی که دارای شرایط پذیرایی از مسافرین نوروزی می باشند را شناسایی نماییم تا پس از بررسی ها و هماهنگی  های لازم با نهادهای ذیصلاح  اقدامات لازم صورت پذیرد.

رئیس اتاق اصناف تهران  در ادامه این نشست ضمن تشریح اقدامات لازم و ضروری اتحادیه‌های صنفی به ارائه نقطه‌نظرات و راهبردهای توسعه‌ای  خصوصا در اتحادیه رستوران و چلوکباب تهران را  مهم دانست

دکتر رستگاربا تاکید برتلاش جهت رفع مشکلات مبتلابه اعضای اتحادیه،  ضمن تبیین و تشریح مسائل مالیاتی مرتبط با اعضای اتحادیه، توجه و اهتمام نسبت به خدمات ارائه شده توسط این اتحادیه به عنوان یکی از سنت‌های غذایی ایرانیان و تلاش جهت حفظ استانداردهای لازم به منظور ارائه خدمات بهینه و بهداشتی را از مهمترین اهداف برشمرد

 ایجاد فرآیندهای توسعه‌محور به منظور بهره‌گیری حداکثری از درگاه ملی صدور مجوزهای کسب و کار، را

 توجه ویژه به نظارت‌های پسینی در اتحادیه، التزام نسبت به اقتضائات پیرامون جدیدالتأسیس بودن این اتحادیه از جمله موضوعاتی بود که رئیس اتاق اصناف تهران بر آن‌ها تأکید داشت.

در ادامه رئیس اتاق اصناف تهران ضمن جمع بندی موضوعات جلسه جهت تعامل و همکاری  بیشتر با اتحادیه رستوران و چلوکباب  تهران، موضوعات مطروحه در جلسه بصورت مکتوب به اتاق اصناف تهران ارسال تا رسیدگی به چالش های این صنعت در دستور کار قرار بگیرد .

در پایان این بازدید رئیس اتاق اصناف تهران ضمن سرکشی به بخش‌های مختلف اتحادیه با پرسنل اتحادیه از نزدیک دیدار و گفت‌وگو کرده و با روند اجرایی و عملیاتی فعالیت‌های اتحادیه صنف رستوران و چلوکباب تهران آشنا شد

روابط عمومی اتحادیه رستوران و چلوکباب تهران

 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016